Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Więcej na temat ciasteczek (cookies) na Hajek.edu.pl
Close Panel

Panel logowania

Katarzyna Kolarz






Katarzyna Socha

Wykształcenie:

Absolwentka pedagogicznych studiów wyższych o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z nauczaniem języka angielskiego na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach (2014). Odbyła szereg praktyk pedagogicznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w Kielcach i Prandocinie. Ukończyła Podyplomowe Studia Edytorskie na Uniwersytecie Jagiellońskim (2015).

Początki...

Podczas studiów uczestniczyła w inicjatywach Studenckiego Koła Naukowego UJK „Animus” (współpraca z teatrem dla dzieci; organizowanie wystaw rękodzieła, warsztatów i pokazów instruktażowych) oraz Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia” (jako stypendystka). Jednak jej doświadczenie zawodowe od początku związane było z nauczaniem języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym i przedszkolnym. Na piątym roku studiów podjęła pracę w kieleckiej szkole językowej, prowadząc zajęcia z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, a rok później – realizując projekt krakowskiej szkoły językowej w punkcie przedszkolnym w Antolce. Jednocześnie prowadziła indywidualne prywatne zajęcia językowe.

Doświadczenie:

Po zakończeniu studiów magisterskich doskonaliła swoje doświadczenie pracując z przedszkolakami oraz uczniami szkoły podstawowej, nauczając grupowo, jak i indywidualnie. W 2015 r. podjęła zatrudnienie jako nauczyciel języka angielskiego w oddziale przedszkolnym i klasach I-III w Szkole Podstawowej w Poskwitowie, gdzie jest również jednym z opiekunów świetlicy. Swoje doświadczenie wzbogaca uczestnicząc w warsztatach i szkoleniach skierowanych do nauczycieli dzieci młodszych, a także śledząc blogi i publikacje o nauczaniu języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Cechami, na których pragnie budować swój warsztat pedagogiczny są kreatywność, poszukiwanie innowacji, odpowiednie podejście do nauczanych grup wiekowych, zaangażowanie oraz wysoka świadomość zawodowa.


Hobby

Jako że nie lubi spędzać czasu nic nie robiąc, w wolnych chwilach zajmuje się różnymi technikami rękodzieła, fotografuje, tworzy pomoce dydaktyczne, czyta, słucha muzyki, ogląda widowiska kabaretowe. Interesuje się psychologią, mnemotechnikami, pedeutologią, redakcją tekstu. W przyszłości chciałaby poświęcić więcej czasu własnej twórczości literackiej.